Sayfalar

27 Mayıs 2010 Perşembe

Kızılay Hastanesi ISO 9001:2008 kalite belgesi aldı

Kızılay Hastanesi insanlara hak ettikleri sağlık hizmetini sunabilmek için ISO 9001:2008 kalite belgesi aldı.

Kızılay Hastanesi Yönetim ve İşletme Müdürü Kubilay Kalay, Başhekim Uz.Dr. Mehmet Akdoğan ile kahvaltılı bir basın toplantısı düzenleyerek hastanenin çalışmalarını hakkında bilgiler verdi.

Toplantıda ilk olarak Kızılay Hastanesi Yönetim ve İşletme Müdürü Kubilay Kalay hastanede gelinen süreci anlattı. Kalay, Kayseri ye geleli 18 ay oldu. aslında 3 aylığına gelmiştim. fakat Kayseri de kaldım. Kayseri ye geldiğimde her yönüyle çok iyi bir hastane devraldık. ancak Kızılay Hastanesi nin hastalarına üst düzey hizmet verdiğini gördük. Bizde  bu hizmet çıtasını daha da ileriye taşımayı hedefledik. Aldığımız bu belgenin de bunun en iyi göstergesi olduğuna inanıyoruz diye konuştu.

Kızılay ın 29 hastanesi olduğunu bunun 23 nün Sağlık Bakanlığına devredildiğini hatırlatan Kalay, Kamuoyuna sürekli Kızılay Hastanelerini kapattı gibi yanlış beyanlar veriliyor. Arkadaşlar geçen hasta genel başkanımızda söyledi. 29 hastanemizin 23 ünü devrettik Kayseri nin de içinde bulunduğu 6 hastanemizin devredilmesi söz konusu değildir. Bunu da sizlerin aracılığı ile tekrar söylemek istiyorum dedi.Başhekim Uz.Dr. Mehmet Akdoğan ‘da Hastanemiz birçok ameliyat tekniğini başarıyla uygulamış ve bir çok ilke imza atmıştır. Ayrıca hastanemiz Kayseri’de Açık MR, Green Light, Laparaskopi ameliyatları gibi bir çok ameliyatı yapan sayılı hastaneler arasında yer almıştır. Güncel tedavi yaklaşımlarının başarıyla ve yoğun bir şekilde uygulandığı hastanemiz; kaliteden ödün vermeden, insanlarımıza hak ettikleri kaliteli sağlık hizmetini verebilmeyi hedeflemektedir. Bu amaçla ISO 9001:2008 çalışmalarını başarı ile tamamlamış olup hizmet kalitesini belgelendirmiştir dedi.

Akdoğan, Hastanemizde kalite yönetm sistemi çalışmaları, hastanelerimizin hizmet fonksiyonlarının gerçekleştirilmesini sağlayan süreçlerle doğrudan ilişkilidir. Bu süreçler; teşhis, tedavi ve bakım süreçleri ile bunları destekleyen alt süreçlerden oluşmaktadır. Örneğin; poliklinik süreci, klinik süreci, ameliyathane süreci, acil servis süreci, laboratuvar süreci ele alındığında ve bu süreçlerin her biri tek tek irdelendiğinde, hizmetlerin birbirleri ile sıkı bir şekilde ilintili olduğu görülmektedir. İdari ve destek süreçlerinin ise, tıbbi süreçlere kesintisiz katkı sağlaması gerekmektedir.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...