Sayfalar

9 Haziran 2010 Çarşamba

Ali İhsan Öztürk, İl Milli Eğitim Müdürlüğünün merdivenlerine kına döktü

İl Milli Eğitim Müdürlüğü önünde basın açıklaması yapan Türk Eğitim Sen 2. Nolu Şube Başkanı Ali İhsan Öztürk, Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Ayata’ya sert tepki gösterdi. Öztürk Kayseri ve Türkiye’de milli eğitimde kıyım yaşandığını söyledi ve kıyımları Mavi Marmara gemisine yapılan İsrail’in baskınına benzetti.. Ali İhsan Öztürk özellikle sendikalarına üye eğitimcilerin baskı altında olduğunu  iddia ederek en fazla sendika üyesi bulunan Turizm ve Otelcilik Meslek Lisesinde sıkıntılar yaşadıklarını söyledi. Öztürk okul müdürünün Milli eğitim müdürünün tetikçileri tarafından aidat alma gerekçesi ile görevinden alındığını söyledi. Öztürk, cep telefonunu vererek tüm okullarda aidat ödeyen velilerin kendilerini aramasını istedi.

Bu kıyımın altında imzası bulunan Vali Mevlüt Bilici’ye de tepki gösteren Öztürk valinin siyasallaştığını belirterek “valilik önünde imza kampanyası başlatacağız” dedi. Okullardaki taciz ve yumruklama olayında cezanın vali ve milli eğitim müdürüne kesilmesi gerekirken Emniyet müdürü Arif Akkale’ye kesildiğini söyleyen Öztürk milli eğitim müdürlüğünün merdivenlerine kına döktü.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...