Sayfalar

22 Haziran 2010 Salı

Buse terör kurbanı oldu/'AYAĞININ TOZU OLSAM O GURUR YETER BANA ATAM’

Halkalı'da bu sabah meydana gelen terör saldırısı Türkiye'nin gündemini bir kez daha sarstı.
İstanbul Halkalı'da sabah saat 07.30 sıralarında askeri lojman yakınlarında asker taşıyan bir sivil otobüsün geçişi sırasında meydana gelen patlamada liseli Buse'de can verdi.
Terörün kanlı eylemlerinden birine kurban giden asker kızı Buse henüz 17 yaşında, gençliğinin baharındaydı...O da askerlerle birlikte şehit düştü..Ölüm onu okula giderken yakaladı....

‘AYAĞININ TOZU OLSAM O GURUR YETER BANA ATAM’

Buse, Mustafa Kemal Atatürk’ü o kadar çok seviyordu ki, internette grup kurdu ve adını da ‘O mas mavi gözlere bir kez olsun bakabilmek için nelerimi vermezdim ki’ koydu.

Buse her fırsatta Atatürk’ü ne kadar çok sevdiğini, ona ne kadar bağlı olduğunu anlatıyordu. 'Ayağının tozu olsam o gurur yeter bana Atam' diyordu... Atatürk için yazdığı bir yazıda ‘En büyük hedefim sana ulaşmak’ yazmıştı ve Buse bugün en çok istediği Ata’sının yanına ulaştı…

İşte Buse'nin Atatürk'e yazdığı o yazı:

ATAMA SÖYLEMEK İSTEDİKLERİM

Hani bazı şeyler vardır ya anlatmak istersin anlatamazsın, görmek istersin göremezsin, duymak istersin duyamazsın, ulaşmak istersin ulaşamazsın işte öyle bir şey buda...

Ama bunları yapabilmek o kadar önemli ve değerlidir ki senin için vazgeçemezsin bu sevdadan. Peşinden koşarsın hiç yorulmadan, yolun sonunun uçurum olabileceği ihtimali olsa bile, çünkü bir umut vardır içinde o umut senin gerçeğindir. Yolun sonunu umutla aydınlatırsın. İşte sende o umuda sahiptin ve umutla aydınlattın yolunu. Sadece umut olamazdı bu, güven, kararlık ve bazense bir çift keskin mavi göz...

Şu an bunu yazabilmemin, hissettiklerimi rahatlıkla paylaşabilmemi sana borçluyum ve bunun da farkındayım...

Şu an en büyük hedefim ne biliyor musun? "SANA ULAŞABİLMEK" kimi gülüp geçse de buna ben inanıyorum, mühim olanda bu değil mi zaten?

Tıpkı senin bir zamanlar kim ne derse desin inandığın şeyin peşinden gittiğin gibi. Bende gideceğim...

Çünkü ben senden öğrendim; inanmayı, umutla bağlanmayı, kendine güveni ve kararlı olmayı…

Ve bunları yaparken senin aydınlattığın yolda kim ne derse desin sapmadan başım dik bir şekilde yürüyeceğim... Çünkü ben senin önderliğinde yetişen Türk evladıyım...

ve zorda kalırsam muhtaç olduğum kudretin damarlarımdaki asil kanda mevcut olduğunun farkındayım...

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...