Sayfalar

15 Haziran 2010 Salı

'Genel başkanın takdiri'

Gürsel Tekin, CHP'de "İstanbul düğümü"nü çözen gelişmelerle ilgili soruları yanıtladı.
CHP Genel Merkezi'nde bir basın toplantısı düzenleyen eski İstanbul İl Başkanı Gürsel Tekin, "Görevim Kılıçdaroğlu'nun yanında olmak dedi.

İstifa eden İstanbul il örgütü yöneticilerine kırgın olduğunu ifade eden Tekin, "Keşke sitemlerini bana iletselerdi" dedi.

C HP Kurultayı aşamasında ayrı bir liste hazırlayıp hazırlamadığı da sorulan Tekin, "Liste mevzusuna söyleyeyim. Parti içi demokrasi farklı düşüncelerin olması son derece doğaldır. Farzedinki söylenenler doğru, parti içinde farklı düşünmenin bir sakıncası olabilir mi?" diye sordu.

Daha şubat ayında Gürsel tekin'in arkasındayız diyen 18 kişiden 8 tanesi karar değiştirdi. Siz "Bir takım ortaklıklar biter, suç ortaklığı bitmez' demiştiniz." hatırlatması yapılan toplantıda Tekin'e "Bununla ilgili olarak ne demek istediniz" sorusu yöneltildi. Tekin, "Ben CHP ailesi içinde böyle kirliş ilişkilerin olacağına inanmıyorum. Siyasette mütlak birlektelik, mutlak ayrılıklar yoktur." yanıtını verdi.

"YANIMDA OLACAKSIN DEDİ"

CHP'de "İstanbul krizi"ni bitiren gelişmelerle ilgili olarak da Tekin, "Dün sayın genel Başkan beni aradı. 'Beraber çalışacağız, yanımda olacaksın' dedi. Ben de bunu kabul ettim. Makam mevkinin hiçbir önemi yok. Ne görev verilirse canla başla yapmaya çalışırım. Görevle ilgili kararı sayın genel başkan verecek" dedi.

"Sizim için genel başkanlık yolu açılmış olabilir mi?" sorusunu da "Benim hiçbir zaman CHP'de genel başkanlık talebim olmadı. Başkan Yardımcılığı konusun da yetki sadece genel başkana aittir." şeklinde açıklamada bulundu.

Superonline.com

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...