Sayfalar

5 Haziran 2010 Cumartesi

Kayseri Gazeteciler Cemiyeti Başkanlığı’na seçilen Veli Altınkaya ve Yönetim Kurulu üyelerine hayırlı olsun ziyaretleri sürüyor

Kayseri Gazeteciler Cemiyeti Başkanlığı’na seçilen Veli Altınkaya ve Yönetim Kurulu üyelerine hayırlı olsun ziyaretleri sürüyor.

Veli Altınkaya ve Yönetiminin  ilk ziyaretçileri Otobüsçüler Odası Yönetimi oldu. Başkan Niyazi Uslu, Alkınkaya’ya başarılar dileyerek basının önemine vurgu yaptı.

Altınkaya’yı daha sonra Kayserigaz Genel Müdürü Hasan Yasir Bora ziyaret etti. Bora, Altınkaya’ya hayırlı olsun temennisinde bulunarak Kayserigaz’ın faaliyetleri hakkında bilgiler verdi.

Gazeteciler cemiyetini daha sonra Anadolu ve Avrupa Tedarikçiler Derneği Başkanı Muzaffer Çıklabakkal ve yönetim kurulu üyeleri ziyaret etti. Çıklabakkal, derneğin bugüne dek yaptığı çalışmalar hakkında bilgiler verdi.  

Cemiyet başkanı Veli Altınkaya’yı Eğitim-Sen Şube Başkanı  Sedat Ünsal, Makine Mühendisleri Odası Başkanı Ali Alkan, Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Mustafa Alan, İl Müftüsü Şaban İşlek, Kamu-Sen İl Temsilcisi Muammer Öner, Türk Eğitim sen şube başkanı Ali Benli ve jeoloji mühendisleri odası başkanı Adnan Evsen de ziyaret ederek görüş alışverişinde bulundu.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...